Asiakaskertomukset

Isännöinti Vuorma Oy asiakas­kertomukset

Isännöinti on paljon enemmän kuin vain kiinteistön hoitoa. Se on jatkuvaa vuorovaikutusta, ongelmanratkaisua ja ennakointia. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat luottaa meihin kaikissa tilanteissa.

Isännöinti Vuorma Oy - Ajankohtaista

Asunto Oy Oulun Loiste

Vuorma on luotettava.

Jukka Haikala on asuntosijoittamisen ammattilainen ja toiminut puheenjohtajana lukuisien taloyhtiöiden hallituksissa. Niistä useassa isännöitsijänä toimii Isännöinti Vuorma Oy. Alun perin yhteistyö alkoi Haikalan aloitteesta ja haasteesta, joka kohdistui uudiskohteiden isännöintiin.

”Uudistalon isännöinti on erilaista kuin vanhemman kohteen, Haikala toteaa. Valitettavan harva isännöitsijä hallitsee kaiken tarvittavan.”

Haikala viittaa erityisesti asuntokauppalaissa määritettyyn haltuunottoprosessiin, joka sisältää muun muassa vakuuden vapauttamiseen ja vuositarkastukseen liittyviä toimenpiteitä, virhelistojen hoitamista, hallitukselle esittämisiä ja paljon muuta. Vuonna 2018 Haikala oli viiden yhtiön kanssa tilanteessa, jossa uusi isännöitsijä oli löydettävä. Tarjouskilpailun valossa Isännöinti Vuorma erottui edukseen, ja heidän kanssaan sovittiin tapaaminen.

”Vuorma oli uusi tuttavuus, jota kävimme taloyhtiöiden puheenjohtajien kanssa tapaamassa, Haikala kertoo. Vuorma esiintyi vakuuttavasti, ja päätimme siirtää yhtiöt heidän isännöitäväkseen.”

Haikalan mukaan uuden taloyhtiön haltuunottoprosessi kyllä luonnistuu, kun sen tekee systemaattisesti. Aivan kuten Vuorma. Uusien kohteiden lisäksi vanhempien taloyhtiöiden prosessit – kuten merkittäviin korjauksiin ja korjausvelkaan liittyvät toimenpiteet – olivat tuttuja. Yhteistyö sujui alusta asti niin hyvin, että nopeasti Vuorman isännöintiin siirtyi muitakin taloyhtiöitä, joissa Haikala on hallituksen jäsenenä.

”Isännöitsijää valitessa ei voi tietää, minkälaiset kihlajaisista tulee, Haikala toteaa. Tästä tuli hyvä. Paras sana kuvaamaan Vuormaa on luotettava. Se on kaiken A ja O.”

Luotettava-otsikko pitää allaan paljon muutakin kuin rehellistä ja läpinäkyvää toimintaa. Luotettavan isännöitsijän toimia ei tarvitse mikromanageerata pelätessään, etteivät asiat hoidu – se helpottaa hallituksen työtä huomattavasti. Luotettava isännöitsijä pysyy kehityksessä mukana – esimerkiksi digitaalisten palvelujen suhteen. Luotettava isännöitsijä osaa myös sanoa ei ja ottaa vain sen verran asiakkaita kuin kykenee hoitamaan. Tulijoita Vuormalle Haikalan mukaan kyllä olisi. Itsekin hän suosittelisi Vuormaa – ja on suositellutkin.

Facebook
Twitter
Email
LinkedIn
WhatsApp

Tutustu digitaaliseen esitteeseemme