Tähän me uskomme. Meillä välitetään toisistamme aidosti. Välittävän, inhimillisen, empaattisen ja yhteisöllisen työyhteisön takana on neljä Koota: Kunnioittaminen, Kuunteleminen, Kärsivällisyys ja Kiittäminen. Viimeisimmästä henkilöstötyytyväisyystutkimuksesta saatu suositteluindeksi (eNPS) oli meillä peräti 92, eli poikkeuksellisen erinomainen.
Työntekijöihin panostaminen näkyykin asiakkaidemme antamassa palautteessa: meidän asiakastyytyväisyyskyselyn suositteluindeksi (NPS) oli viimeisimmän kyselyn mukaan 65, kun se valtakunnan tasolla oli 12.
Kiitos asiakastyytyväisyydestä kuuluukin osaavalle, hyvinvoivalle, sitoutuneelle ja motivoituneelle henkilöstöllemme sekä toimintamme kehittämisessä keskeisesti mukana oleville asiakkaillemme.